foto på bolandsskolan

ja, det var roligt, mycket roligare än vad jag trott. dessvärre hittade jag inte dit, så jag kom hela tio minuter sent även om jag hade börjat gå hemifrån redan vid klockan åtta i morse.
men bolands byggnader är inget som jag kommer att lära mig älska, ingen ordning någonstans, bara massa spring hit och dit.
tacka vet jag katte där man får gå inomhus hela tiden.

igår vad jag ju ute med min vän barberaren, höll på att frysa sönder mina fötter för jag hade fel skor, men det var trevligt, pratade om gamla minnen och vad man har gjort sen sist, på lördag blir det kanske film, vi får se.

Dagens:
Sitter och väntar på att min lärare ska ha lektion så att jag kan få reda på vad jag fick i betyg.
Ska efter det luncha med min vän Michaela, hem hinner jag en snabbis för att kolla till min sjuke kusin, sen blir det möte med nämnden, middag med mina älsklingar, livets ord då ulf kommer att äga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback