huvudvärk, kickoff och 50-talsfest

ojojoj.. eller kanske ajajaj... det är jobbigt att somna med huvudvärk, nästan ännu jobbigare är det att vakna med det då eftersom man trodde att man skulle bli bättre..
menmen, idag ska jag bege mig till Stockholm, på kickoff med KDU, vilket ska bli mycket intressant, jag kommer lite senare än de andra eftersom dem skulle samlas klockan 10. jag trodde nämligen att jag även skulle behöva ha samling med kristdemokraterna i svenska kyrkan, men så var det inte, fick jag reda på nu under morgonen..

nej, nu ska jag bara se på beskrivningen hur jag kommer till stället, det ska bli roligt och se om jag kommer fram, men det tror jag lätt att jag gör, jag är nämligen rätt grym på att läsa kartor!

ska nog ta med ch läsa lite på tåget, ska se om det finns någon möjlighet att jag åker till min kusin och lämnar mina grejer där nu innan..

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback