ja, jag älskar barn, men jag vill helst inte jobba med dem..

image293


vicky, barnskötaren... japp, på onsdag blir det bara att kavla upp ärmarna, för då blir jobb. jag ska hoppa in extra och ta hand om barnen på mammas dagis när dem har personalmöte.. jag har ju viss vana från Venezuela, men det är ju ändå inte samma sak..  Ge mig styrka, det är ju lite pengar iallafall och dessutom en bra merit, skulle man kunna kalla det att man blir socialt kompetent, det är att lägga till på CV:t.. 
och appro på CV så fick jag ett erbjudande om att jobba extra på helger och kvällar i stockholm, odenplan, men eftersom dom hade utbildning idag och jag inte kunde komma, var jag bara tvungen att tacka nej...
-typiskt!

nu ska jag krypa ned i soffan och plugga historia och filosofi..

ha en fin kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback