Jag har alltid ratat sån´t här..

Itsallaboutme


Namn:
Viktoria
Födelsedag: 20:e juni, föddes under midsommar
Hemstad: Uppsala
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Brunt, färgat..
Stjärntecken: Twin
Skostorlek: 37, har under året fått gå ner till 36.. märkligt
Längd: 164
Skor i dag: Röda tygskor
Mål för året: Att jag skulle börja träna
Det första du tänker på när du vaknar: Yes, ännu en dag Gudagiven med nya mål och möjligheter... om det vore så..
Piercings: I öronen, ja!
Tatueringar: Never ever!
Vad vill du bli när du blir gammal? Mormor, farmor..
Drömjobbet: Socionom, hemma eller utomlands, God knows..
Favoritmat: Wook med skaldjur, me like!
Sport: Vardagsmotionen...
Glass: GB med krossad choklad med mandariner i sockerlag
Godis: För tillfället inget, men annars det mesta!
Låt: Hey Love here Im med Angels and the airwaves
Helgdag: Lördag, eller en söndag eftermiddag.. =)
Årstid: Sommar!

Senast du...
Skrattade? Idag, ska inte säga när..
Grät? När jag sakande min kära E.H.
Kollade på film? Det var länge sedan nu..
Drog ett skämt? Jag brukar inte vara så bra på att göra det med flit.. haha
Sjöng en sång? Just nu tar i för kung och fosterland!

Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Ett mysigt, lungt och mörkt bostadsområde
Lyssnar du på musik nu? Ja, jag sjunger med sången..
Vad har du på dig? Min pjamas..

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nej, nykterist, javisst!
Rökt? Nej, fjortis eller vad!.. haha
Shoppat? Ja, tyvärr..
Bakat? Nej inte det...
Motionerat? När jag går till bussen..
Solat? Nej, men ska det framöver..
Pussats med någon?
Pratat i telefonen mera än i 60min? Ja, med älskade Pauline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback