jag ska alltid vänta med allt till sist..

image341
static.howstuffworks.com/gif/home-sweet-home-...




det är så jag fungerar, jag älskar att ha press på mig, men det är det som är så dumt, har haft en massa dagar på mig att fixa allt som hör skolan till men icke, jag har hittar på annat, det är så dumt, men idag ska jag se till att jag tar tag i det som jag bör ta tag i.
filosofi
övertygande tal
spanska bok
historia

ska åka till stockholm imorn, är det tänkt, undrar bara hur jag ska göra, jag vill gärna, men jag vet inte om den tid jag vill spendera på att göra något annat räcker till.  det är förvisso politik som står på menyn, det är ju hur kul som helst, men ja, jag får se hur jag göra, vet inte ens om jag sover över, allt har sin tid, så att säga.. och festen sen, med kdu eller med andra stockholmare där det nalkas maskerad, hur ska jag göra då?.. det skönaste hade varit att bara stanna hemma och strunta i allt och alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback