kvinnofrukost

image329

ja, som vanligt då kanske. men det är inte fy och skam, det var en mix av det mesta, hårdkokta ägg, kaviar, ost, pizza, sallad, sås mjölk fil för den som ville ha.
jag nöjde mig med gårsdagens pizza, jag tycker om uppvärmd mat, det är alltid det bästa, som gårdagens tårta.

nu sitter jag här, michela och debbie försöker montera ihop en leksak från ett kinderägg, det går sådär..

nej, nu kallar ett uppfriskande vatten, är lite små svettig efter att ha vaknat upp med att solen strålar nådde mitt inte så innan solade ansikte.
skulle behöva dammsuga mitt rum med, men det får bli senare. michela har nämligen spridit påskfjädrar över hela rummet, det var när hon bytte om och kom åt min lampa som dessa "fjädrar" ramlade ned.
vem tänker på att samma lampan liksom?

hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback