ms pettersson

Ja, det är jag.
har just kommit hem från ett möte med nämden, mycket intressant.
första gången jag lägger in ett inlägg i debatten, känner mig stolt över mig själv.
Efteråt tar ordföranden mig åt sidan och frågar om jag vill sitta med i kristdemokraterna i svenska kyrkan.
Jag tänker efter, han lockar med att det är en civilingeniör som är med, jag tackar ja, mot all förmodan.
Kommer senare på att jag inte är säker på om jag är medlem, han skulle kolla på det, vi säger adjö och cyklar hem med ett leende på läpparna, varför vet jag inte, jag kom bara på att livet är underbart att leva!
Sitter nu och väntar på att Lisa och Sara ska komma förbi med min beställda mat,  vi ska nämligen till kyrkan på debatt, som jag tidigare skrev, HEJA ULF!

image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback