när man vill, då får man inte, när man inte vill, då får man..

ja, det är så som livet verkar fungera. bara för att jag inte hann svara när de från ICA ringde för att fråga om jag ville jobba hade någon annan redan hunnit ta passet. ohhh, jag som så gärna ville jobba idag, vet inte vad som flög i mig, men jag kände att mina kassa fingrar blivit lite förstelnade då jag inte jobbat på över en vecka.
men men så kan det gå.
igår vad jag med världen idag på en kyrkan i stockholm, ja det var en upplevelse i sig, så tråkig åhörarskara har jag aldrig träffat på, men vi var glada och delade ut tidiningen.
många tackade vänligt men bestämt nej, andra tittade inte ens på oss, låtsades att vi var luft, märkliga människor måste jag säga.

hur som helst har jag sovit och nu ska jag vara ta det lugnt, läsa lite bok och fundera på vad kvällen kommer att erbjuda. det blir ju carola mot nordman....

jag säger bara HEJA CAROL!

byebye lingonpaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback