Nu är jag på gång igen..

på gång, man skulle även kunna använda synonymen på väg.
ja, det är jag verkligen, men vart vet jag inte ännu.

slutade tidigt idag, hade ingen spanska. passade då på att bjuda johanna på lunch, det var överenskommet eftersom jag brutit mot att inte äta godis, shame on me.
det var mys, mycket trevligt, satt och fulade oss och skrattade som vanligt, det stavas kärlek!

kom hem runt tre, ville helst bara lägga mig ned och sova,  men jag bestämde mig kvickt.
ICKE, idag blir det plugg, ja och nu sitter jag här, har börjat på olika projekt som alla ska vara inlämnade vecka 15, fattar inte hur alla lärare lyckades matcha så bra.

Jag har dock ett problem, ska infinna mig i Göteborg den 1:a maj, biljetten är bokad, men vad händer?
Jo, vi ska ha inventering på ICA,  nu ber jag bara till Gud att min chef låter mig få ledigt.

Nu ska jag se till att få lite i magen, sen ska jag läsa, spanska bok, coronica de una muerte anunciada, det ni blir grejer,noooot!

Ska se när Malin kommer hem, fick hoppa in och jobba idag, från klockan 15-19 den stackarn, nej egentligen inte. Hon ska vara glad, hon har ett jobb och det har inte den arbetslösa!

Åter till verkligheten!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback