på väg till ÖB

ja, nu har jag vaknat... vaknar alltid tidigt nu för tiden, men det är skönt, man ligger inte och latar sig och får därför myket mer gjort.
min mamma har precis skickat efter en skinnjacka åt mig, jag är lite sen med ny mordeniteter ibland, men jag litar på min kära kusin som påstår att den kommer att vara inne till hösten med.
hemma är det bara mormor och debbie, resten jobbar eller har något annat för sig.
jag tänkte fixa lite här hemma, sen ska jag nog åka ned till ÖB och införskaffa mig lite hårfärg, för jag börjar se ut som alla andra tjejer med utväxt, och det är inte roligt.
ska ringa till resebolaget idag och betala resan, så skönt att ha det gjort.

hej på er så länge!

image335

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback