sämst igen..

A: Hejsan Pettersso!
Tänka sig att man har kommit till Uppsala nu=)
Kommer du ikväll till lovsångskvällen på lo?

Jag: Åh, A.. Jag har varit magsjuk igår. Tänka sig
vilken otur, har fått stränga order att stanna hemma
för att inte smitta någon. Hur länge blir du här?

A: Men ofta att du ska ligga sjuk, jag åker hem imorn
tråkigt nog. Så vi får väl ses en annan gång, men ska
be för dig. Krya på dig flicka :-P hej hej

Jag: Tack så mycketm ha så kul ikväll!

Men hur ofta händer det, allt roligt händer när man inte får vara med.
Jag hade så gärna gått till kyrkan ikväll, det känns som om alla ska dit.
Egentligen ska jag inte sura, för jag har iallafall en vänlig själ som på eget
behåg vågar sig hit, Michela, vilken hjältinna, ska bli kul att träffa henne, min ögonsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback