Smile Jesus loves you..

Så kunde det ha stått på våra klubbor idag, men vi valde annat. Roligt var det iallafall när man fick se trista ansikten lysa som bara solen när de fick ett glatt leende och någon som önskade dem en glad påsk. själv var jag helt i extas, det var verkligen roligt, hade haft en dålig morgon när jag trott att jag skulle vara tvungen att ta alla klubbor till skolan själv, men sen visade det sig att min kära kusin ville skjutsa mig. jag var glad, dom blev glada, jag älskar verkligen att vara ordförande, jag trodde aldrig att virriga jag skulle kunna fixa något sånt. vi har gjort rätt mycket på skolan fram till idag, men vi är inte klara än. Vissa kanske frågar sig varför vi gör detta, samma fråga kan man ställa till sig själv, men jag har svaret, vi vill sprida glädje, inte bara genom klubbor, utan även visa att vi bryr oss om!
Hoppas att du som går på Katedral fick en klubba om inte ska du inte vara ledsen för det, det kommer fler gånger. Vi har massa kvar!

Nu ska jag se om Johanna är på ingång, jag saknar den bruden, det är som man inte kan vara utan varandra, men ändå kan man det.
Vi lever nästan ihop liksom, i skolan, i kyrkan, på helgerna, det är skönt. Nu ska vi skriva uppsats ihop, hej och hå, det kan bli kul. Det finns nämligen en sak som är negativ med detta och det är att man blir ärligare, tycker man att något är fel i skolarbetet så säger man det, det är inte ofta man böjer sig för att erkänna att den andres förslag var bättre, men det är något att jobba på. Jag ska tänka på det idag JO!..

love love love


image316

så glada är vi på Katedralskolan idag!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

haha söööt! ja gillar dej;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback