solen

ja, inte kan jag sova länge i mitt rum längre, nu när solen mer och mer börjar att titta fram. dess strålar genomtränger allt och landar i mitt ansikte, men blir lite sur, men kommer ändå senare till insikt att det är nog ganska bra ändå, ja att man får vakna tidigt och umgås med sin lilla familj.
malin, mamma och mormor var redan vakna, malin tvättar, stackarn trodde att man skulle skruva upp maskinen för att kunna ta bort dammet som bildas när den tvättar, tur att hon bor här innan hon flyttar, i rent lärlingssyfte..

dagens:
filosofi arbete
svenska tal
läsa spanska bok
checka in den snygga cykeln, jag vill ha den!


Kommentarer
Postat av: MALIN

haha. vaaadåå? här skriver man om min smarthet minsann! haha, jag skrattar ihjäl mig alltså, fick bort dammet :D:D HOHO!PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback