vicky, vet inte ut eller in...

nej inte när det gäller arbete och framtid, som jag nästan jämt tjatar om.
har kollat igenom olika kurser som jag skulle kunna tänka mig att läsa. bland annat en historia kurs, distans om man läser på mitt universitetet och en som jag ska infinna mig på någongång i veckan på stockholms universitet.
får se hur det blir med den saken.
har sutiit och planerat sommaren, blir ju att jag förmodligen åker omkring och säljer världen idag på olika konferenser, iallafall de helger som jag inte kommer att jobba.

nej, nu har jag suttit här föör länge, även om jag har hunnit göra ett och annat...ehh..

ska fixa mig, åker till Ikea med min mor och syster, ikväll blir det väl som vanligt myskväll med tjejerna, haha. om jag inte svänger förbi sanna karlsson, fick nämligen en inbjudan av min vän ivan att åka dit, får se hur jag gör..

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback