hittar inte i min egen stad

igår när jag och frank hade varit hos malin, ville han svänga in på något livs och köpa lite förnödenheter för morgondagen. eftersom jag visste att ica väst i flogsta hade öppet till halv tolv bestämde vi oss för att åka dit, men vi hade ett problem, mitt lokalsinne, jag visste inte hur man körde.
det var hemskt, men så var det iallafall, det löste sig men jag var tvungen att ringa andy för att hon skulle kunna berätta om hur man körde.

frank kunde inte förstå hur jag inte kunde hitta i min egen stad, men jag kom på att det måste ha att göra med att jag alltid till fullo litar på chauffören, har jag aldrig varit på ett ställe innan och någon annan vet hur man hittar dit, då bryr jag mig inte om att notera hur man tar sig till stället, utan ägnar mig istället åt att fokusera på annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback