morsdag är nästa vecka..

sorry mattias, hoppas att din mamma blir glad iallafall, det blev min, nu när hon fick en försmak av vad som komma skall(tror hon iallafall)
okej, jag trodde att det var morsdag idag, var hur glad som helst, tänkte att mamma hade glömt bort det eftersom hon inte sa något om det. så jag glad i hågen åker till Ikea efter kyrkan för att inhandla en present, det blir tre stycken, slår in dessa och cyklar hem.
mamma kommer hem och jag ger presenter, hon blirr jätte glad eftersom hon har glömt bort det, men när vi sen kollar i almanackan visar det sig att det är nästa söndag...
hur snurrig får man vara? man heter viktoria pettersson, men så borta med vinden behöver man ju inte vara för det..

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej! jag har ett tips i min blogg till den riktiga mors-dag :) haha. du är gullig victoria! snart tar du studenten, ska bli så kul att komma!! PUSS

2008-05-18 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback