så otroligt värt

igår var det skiva och som ni med all säkerhet redan vet om ni läste gårdagens inlägg, hade jag världens bränna. det gick iallafall tillslut efter lager på lager med makeup, kände mig nästan som en transa rent utsagt.
vi kom hem vid två, jag skulle vart på skolan till åtta på samling med kpk, men eftersom jag var så trött och inte kände mig helt hundra lät jag mig sova lite extra, extra blev det, religionen som vi har som första lektion på morgonen uteblev den med, så otroligt bra besluts fattare jag är idag, nu börjar vi inte förrän klockan 1, innan dess ska lisa hinna klippa sig och jag bara sitta och ta det lugnt.
har funnit en ny sida av mig själv som jag inte kommer att avslöja här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback