ska man skatta eller gråta?..

jag väljer att skratta med och inte åt frank min vän som idag har blivit avstängd från bibelskolan, kanske väntat då hans hyss inte har varit av de mildaste graderna, men man kan tycka att det är lite sent av ledningen att de stänger av honom nu och inte gjorde det lite tidigare.

jag är på mycket bättre humör, foten blir bättre och bättre, dessutom är fotokursen rätt rolig, det är nästan att jag vill läsa vidare inom foto, för det är grymt kul i praktiken..

image390
jag fortsätter med mina fula out-fits, så gräslig som jag kände mig den dagen, kortet avspeglar det nästan..

Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHAHA.. min älskade kusin, du skriver om politik, joggingbyxor och en haltande fot och jag själv bloggar om något helt annat! TUR ATT VI ÄR SÅ LIKA :) Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback